Längsen !



Är lite kär i denna giraffen .. Den är mega söt !!
Lite foto och så .. Ska snart köra och jobba !
Mamma/Mormor är här .. Emilija och mormor ska myspysa
idag och mata ankorna och så medans jag & Nicke jobbar !
Hemma själv ikväll .. Ska lägga in foton på våra nya fönster ikväll ..
Äntligen fått iordning stora rummet iaf :)



Grillat har vi gjort de senaste dagarna och varit ute för de hållt på med
och byta fönster så vi fick stanna ute men gjorde inget i detta
fina vädert !! Btw Emilija käkar paprika på bilden och nedan grillar
min älskling mat till oss :)


Glad Midsommar allesammans !

Sitter här med min data och mina chips nu ! Emilija somnade på mindre än och jag ljuger inte 2sec bara la henne på kudden så somnade hon ! Jag har jobbat från 9:oo till 16:oo idag ! När jag kom hem drog Nicke ut med Josip och jag och Emilija gick till Bodil och åt midsommarmat :) Nyss lagt henne som sagt !

Imorgon blir en rolig dag hoppas jag ! :)
Förslövs karnevalen (såkallade) :)
Massa besök .. Sova över gäster och fulla ska alla bli utom jag !
Jag har Emilija .. Nicke fyllde ju år igår så han ska fira imorgon .. Så det är hans dag !
Jag är kontrollperson imorgon ! :P haha ..

Jag har iaf haft en trevlig midsommarafton !
Nu får vi se hur Midsommar dagen blir ! :)

Kram på er ..


Nikodemus, min älskling fyller 23 idag :)

GRATTIS BABY !!
Älskar dig över allt annat ..




Skum bild men den funkar :)


Söndag !

Nu var denna helgen slut ! :( Ny arbets vecka sen är det Sannas födelsedag och min livs kärleks födelsedag och midsommar .. Party i garaget pålördag :) Fira Nicke :) Fullt ös i Förslöv då ju .. hihi .. Med sånt roligt tåg och sånt ! 

Emilija sover som en stock vi har varit hos Farmor idag.. Sen var vi på lekplatsen och busade .. Vi hoppade i badet bägge två efter det .. Vi badade i en hel timme .. Sen började vi med maten .. Nypotatis kött och brunsås,rivna morötter :D Jag är duktig när jag vill !!

Sen massa bus och hoppade stutsmatta i pyamas :P hihi ..

Nej jag har ingen lust att skriva mer :) Bye Bye


En dag ute !




Blev inte så bra !

Skaboka tid hos frissan imorgon.. Nu får hon hjälpa mig .. :P hehe ..
Men denna bjuder jag på .. Håret är fortfarande blött !



God Natt !

Nytt försök igen kl 21:00

Ska prova igen när jag kommer hem från jobb ikväll .. :) Jag har sånt tradigt dubbel pass idag .. 11-14 sen 17-21 !
Så ska snart köra igen .. Blöö .. Emilija har haft det bra på dagis idag iaf :) Hon lagar mat på sin leksaks spis just nu ..
Nu var det färdigt och hon gör korv och allt möjligt . Så underbar vår lilla tjej :)

Nej skriver mer ikväll och möjligtvis blid på mitt (om det nu blir de) blonda hår !!


Puss & Haj !



Försöker bli blond !

Men det går inte som jag vill .. Det blev typ bara ja lite ljusare .. Ska köpa en till imorgon en riktig blond Skiter i om de blir knäppt .. :P Vill bli blond nu till sommaren .. Har varit brunett för länge nu .. :) Knäppa saker får jag för mig ibland men de brukar bli bra tll sist .. :)

Nu är de Cillaan TV kväll med Ugly Betty & Desprate Housewifes .. :) Wiiiii..
Snart kommer min man hem :)

Uppdaterar mer om mitt projekt BLOND imorgon .. Kram ..

Örtofta Loppis - En klassiker !

Jätte roligt & mysigt var det ! Träffade mina kusiner .. Man tänker inte på att de osså växer :O hehe ..
Köpte inget .. Bo hade redan köpt stolar till trädgården och min mamma köpte lite små ponnys och så till Emilija !
Grillade och hade allmänt mysigt sen hemma hos moster Hanne :)

Och när Emilija väl somnade efter många om och men .. Hon ville INTE sova .. så spelade jag Linda och Hanne Yatzy och sen lite kort spel .. :) Men till sist gav vi upp och gick och la oss .. :) Mysig frukost och sen spelade vi lite wiii sen var det dags att köra ..

På hemvägen tog vi mormor(mamma) så det inte skule bli så läänge i bilen för Emilija hon blir åksjuk :( och kräks ..
Var där en halvtimme sen kidnappade vi moster med till Mcdonalds .. Äckligt men endå lite gott .. :P Sen begav vi oss hem ..

Nu springer lillbusen här och leker .. Hon har sovit två omgångar idag det var en hård dag igår för henne full rulle hela dagen !

Så vi får se när hon lägger sig ikväll ! Men det positiva är att jag kanske får sov morgon imorgon men det är inget jag ska hoppas på för då får jag ingen !

See yaah .. Puss & Haj !

Emilija vill titta !

Tänkte jag skulle skriva lite men Emilija vill titta på fotona !
Idag ska jag jobba kväll .. Men bara till 22:00 idag .. Skönt faktiskt .. Rätt segt att vara där till 00:00 !
Imorgon bär det av till Örtofta .. Ett kort stopp och hämta Mamma, Sebbe & Sarah först i Landskrona !
Ska sova över hos moster Hanne :) Ska bli mysigt !!

Nej nu kokar äggen nu är det dags för mellis ..

Puss & Haj ♥

Tack till min underbara Sanna !

Liten söt dikt kan vi inviga hemsidan med !

Ett barn är ett mirakel
väl värt att vänta på
Det största och det bästa
en mor och en far kan få


En dotter kan förtjusa
från början med sin charm
Och gärna blir hon buren
av någon villig arm

Men snart hon börjar tröttna
på att bara vara rar
Och livet har så mycket
som lockar och som drar


Den tiden går så fort
från liten tjej till stor
Dock är hon alltid älskad
långt mera än hon tror


RSS 2.0