JAG HAR TRÅKIGT!

Emilija är för go .. Massor med bilder på henne när hon gör grimaser :) Underbar dag har vi haft idag ! Bara mys & lite vettigt .. Men jag känner mig nööjd som mamma idag ! Mys och inga värre dispyter !! :)
Varit och handlat betalt räkningar och städat .. Ordning på allt .. tycker jag !!

Nej här kommer bilder !

Hejdå !


Hej !

Det var ett bra tag sen .. Förändring i livet just nu .. mycket på gång .. inget jobb .. känns skönt .. konsigt nog .. men ni som vet vet .. Så är de ju bara !! Tänkte jag skulle skriva lite här så smått igen kommer nog igång :) Måste hitta laddaren till min kamera .. Ahhhh jag blir tokig !! Måste ta foto på lillltjejen hon har ju blivit så stooooor .. Och jag har klippt av mig nästan allt hår eller ja i nacken ni ska få se när jag hittat den jävleen .. :)

God Natt !

Coming more soon ..


Arbetslös !

Eller hemmafru så länge som vi kallar det ! :)

Myser med min ililla Emilija och njuter så länge jag kan .. Snart fått mig ett jobb igen ..

RSS 2.0