Yeeeees !!

Det var längesen jag skrev här .. Men tänkte passa på idag .. Jag har en gnutta energi kvar .. Varit i Lund idag hos min öronläkare .. Trodde på allvar jag skulle bli opererad igen .. Men IKKE :D Yeeeees !! :) Skit skönt .. helt lättad ! Droppa örat i en hel månad bara, eller tills dropparna är slut ! 

Som sagt var i Lund idag .. Tog en fika hos Hanne efter läkaren :) Mysigt ! När jag kom hem då åt vi melliz med Emilija melon och goda mackor med ägg på :) Mums ! Sen bar det igång, jag skulle hålla mig pigg och började klippa gräset, diska göra stor middag potatis och farmarbiff med brunsås och grönsaker .. Och som grädden på moset så gjorde vi rabarberpaj med Ännu mer mums :) Efter det så städa jag nedanvåningen dammsuga och så .. Nu sitter jag bara här och undrar varför jag skriver allt detta ! Men jag känner mig faktiskt duktig :) Haha !!

Jobbar kväll imorgon 17-24 .. Så har allt gjort så kan bara vara imorgon .. Det skulle ju bli varmt .. Så vi kanske drar ner till stranden och tar oss ett dopp ! ^^

Nicke ligger på soffan och glor film :) Och jag har ny hörna till datan .. Vid vårt nya fina matbord :) Mysiga stolar faktiskt !

Semestern var mysig .. hallen blev målad men golvet är ej klar och de beskyller jag Josip för .. Men har gett upp nu jag var väldigt arg på att de bara blev halvklart länge, men orkade inte bry mig om det mer sedan ! Nu får de vara som de är tills han kommer och gör de klart inget mer med de !

Vi var på hembygdsparken typ 4 ggr jag blev helt förälskad när vi var där första gången jag hade ju aldrig varit där innan ! :) Underbart ställe för barn :) Stoor lekplats och massa djur .. Och tur hade vi för de var teater med Pettson & Findus, det pratar Emilija om än idag :) Sanna var här en sväng med .. Myspys hade vi .. Bada på stranden mitt på kvällen typ halv 8 och sånt :) Vi var ju självklart på BAKKEN med :) Med hela tjocka släkten utom Nicke han jobbade ! Mysigt var det iaf med en lung och hemma semsester :)

Tänkte jag skulle se mig om efter ett nytt jobb lite smått .. Med lite bättre arbetstider och inte så mkt negativitet alltid ! Tycker de är aldrig nöjda på det där stället ! Duktigt trött på det nu .. Men jag har iaf ett arbete och jag trivs de är inte det .. ja svårt att förklara man måste lixom vara jag för att förstå ! :P Strunt samma nu ..

Nej nu känner jag ögonen börjar trilla .. Tror sängen kallar .. God Natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0