"Kan själv mamma !!"

Vi har varit i landskrona kom hem igår .. Blev mest mys och lungt .. Emilija åkte karusell :) Kommer bilder nedan !
karneval är alltid mysigt hur man än mår .. Emilija var helt överlycklig och hon kunde ALLT själv mamma !! Haha det var det enda hon sa HELA karnevalen igenom !

Lilla jag har öroninflammation .. Ska in Akut  till ÖronNäsaHals kliniken imorgon. Min läkare har semester .. Och de har lixom inga tider förrän typ om en månad och jag som har sådana problem med öronen får inte vänta en månad ! Så ska ringa akuten imorgon och fråga vilken tid som är bäst sen är de bara att köra in, jag och Emilija ska plocka upp mamma på vägen ! Mamma får följa med och se efter Emilija Nicke jobbar.. Lalala .. Plus mamma är alltid mamma hur gammal jag än är .. Och när det gäller mitt öra så är de kört !!!

Här kommer foto :                                                           Hejdå !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0