Söndag !

Först var vi och storhandla i Ä-holm jag och Emilija :) Sen när vi kom hem städade vi lite .. Och sen har vi busat och haft mega skoj resten av dagen.

Så underbart gó lilltjejen .. Pussar och stora kramar har jag fått idag .. Minst 30 st och jag brukar bara få en ...

Mysig ledig dag !! :)

Nyduschad och ren är jag ju .. Nu börjar de bli mörkt ute ..

Är det bara jag som har tyckt de var skönt med moln på himlen idag !? :)

Vi köpte gatukritor idag har kommer resultatet av detta !!

Ha en fin och underbar vecka om jag nu inte skulle skriva mer . Vi får se .. Puss & Haj !




Jätte skoj hade vi !



Rita Rita Rita !!!



Tur att det finns tvättmaskin ..
Fint att sitta i färgen :) hihi ..



Emilija målade mamma till en smurf och pappa
hjälpte till .. Så fin blev jag !



Kommentarer
Postat av: S A N N A

så söta tjejer ;D du klär fint i blått ;) ahha

2009-07-05 @ 22:52:55
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0